Новини


Конференція «М’ясний бізнес & Соуси та приправи 2025»: першіі підсумки



За ініціативи компанії Marko Pack 10 квітня в Києві відбулася щорічна конференція «М’ясний бізнес & Соуси та приправи», на якій зібралася спільнота професіоналів у сфері виробництва м’яса та м’ясних виробів. Це традиційне місце для обміну досвідом між виробниками та налагодження зв’язків зі спеціалістами ритейлу, постачальниками технологій, обладнання та пакування.

Партнери заходу: «Біо рЕсурси Україна», «Продсервіс», Alma-Veko, «Аграна Фрут Україна», Аб Інбев Ефес Юкрейн.

Захід відбувся за підтримки компанії «Еконія», яка пригощала учасників водою ЙОДО.

Інформаційно-консалтинговий партнер конференції – компанія «Про-Консалтинг».

Партнери розіграшу призів: ALLE Consulting, Ledova, Olkom Group, Pripravka, «Палає», «Витребеньки», «Ферма перепелина».

Інформаційні партнери – видання «Світ Продуктів», портал packaging.com.ua, незалежний дегустаційний конкурс Favorite Food&Drinks, видання «Агробізнес Сьогодні» й «Агрономія Сьогодні».

У рамках програми заходу експерти аналізували тенденції світової та вітчизняної індустрії м’яса та м’ясних продуктів, а також презентували сучасні технології виробництва, рішення з питань якості та безпечності, подовження термінів зберігання. Також розглядалися успішні кейси створення м’ясних брендів, обговорювалися нові підходи щодо просування м’ясної продукції на ринку.

Із доповідями виступили представники компаній Alma-Veko Food, «Біо Ресурси Україна», BioFlavid LLC, «Продсервіс», «АГРАНА Фрут Україна», «Хімлаборреактив» «М'ясопереробне підприємство «Агроторговий дім», «Про Консалтинг», «Грантфінанс», «Кордіа» (ТМ Holy Farm), ALLE Consulting, Olkom Group, TATFOOD, «Птахокомплекс «Дніпровський», а також галузевих івентів Favorite Food&Drinks і Food Industry Solutions та НУБіП України.

Зокрема, спікери говорили про таке:

  • Тренди ринку м’ясопродуктів;
  • Особливості ринку заморожених напівфабрикатів;
  • Покращення якості й термінів зберігання охолоджених напівфабрикатів, ковбас та інших мʼясних виробів із використанням натуральних ферментів і консервантів, антиоксидантів;
  • Таксифолін у м'ясній продукції: інновації та перспективи;
  • Вегетаріанство vs Флекситаризм.  Світові тренди у харчуванні;
  • М'ясо з характером. Трендові соуси, що змінюють правила гри;
  • Ін’єктування м’яса: виклик для контролю якості?
  • Ефективні маркетингові рішення для збільшення продажів м'ясної продукції
  • Досвід запровадження стандарту Halal;
  • Тренди ринку соусів;
  • Фінанси та грантова підтримка підприємств м'ясної галузі в умовах війни;
  • Історія та сучасність м'ясної індустрії України;
  • М'ясні снеки – високі споживчі властивості як основа прибуткового бізнесу;
  • Вимоги до безпечності продукції для виходу на експорт і торгівлі в Україні;
  • Тренди ринку червоних соусів;
  • Актуальні та дієві методи залучення, навчання й утримання персоналу;
  • Експорт як ефективний інструмент розвитку компанії.

Під час панельного обговорення представники ГО «Виробники амаранту та амарантової продукції», компаній «МУКА» та Alma-Veko Food, Міжнародного центру спортивної науки і практики «ОЛІМПІЯ», Академії харчування пацієнтів, проєкту Smart Cooking Club та НУБіП України ділилися досвідом і своїми точками зору з приводу використання інгредієнтів рослинного походження в м'ясних виробах.

Окрім того, в рамках заходу відбулася внутрішня виставка, де були представлені продукція та рішення від компаній: «Біо Ресурси України», «Птахокомплекс «Дніпровський», «Продсервіс», «Аграна Фрут Україна», «ХЛР», Alma-Veko Food, BioFlavid LLC, «Ясно», «Грантфінанс», Habasit  Ukraine, «Інтервелесбуд», «АПП Амарант», «Ферма перепелина», «Козацька ферма», «Палає», «Витребеньки» та Olkom Group.

Цього року галузеву конференцію «М’ясний бізнес & Соуси та приправи» відвідали близько 200 спеціалістів у сфері виробництва м’яса та м’ясопродуктів.

Щоб дізнатися більше про захід, звертайтеся:

Marko Pack
+38 095 058 1783
event@mirupak.kiev.ua

Сайт конференції: markopackconferences.tilda.ws/meatbusiness-2025